Esmaspäev – Reede: 09:00-18:00 Laupäev: kokkuleppel Pühapäev: suletud

Linnamae tee 91, 13911, Tallinn

+3725532622 +37255946791 +3726363719

Miks summutist tuleb bensiinilõhna ja mida sellega teha

Kui summutist hakkab tulema bensiinilõhna, tähendab see, et kütus ei põle mootoris täielikult ära. Tavaliselt pole väljalaskegaasidel tugevat lõhna, eriti tänapäevastel autodel. Kui lõhn ilmub, annab see märku probleemist kütusesüsteemis, süütes või isegi väljalaskesüsteemis. 1. Liiga rikas kütusesegu Kui silindritesse satub liiga palju bensiini ja liiga vähe õhku, ei jõua osa kütusest täielikult ära põleda. […]

Katalüsaatori ülekuumenemine turbomootoril: põhjused, tagajärjed ja lahendused

Katalüsaator on oluline osa heitgaaside puhastamisel. Turbomootorites töötab see aga äärmuslikes tingimustes ning ülekuumenemine on üks levinumaid probleeme. Peamine mõte: katalüsaatori ülekuumenemine on ohtlik mitte ainult selle sisemistele elementidele, vaid ka kogu väljalaskesüsteemile ja mootorile endale. Probleemi lahendamiseks tuleb optimeerida mootori tööd (kütusesegu, süüde, turborõhu juhtimine) ning tagada efektiivne soojuse ärajuhtimine. Ülekuumenemise põhjused 1. Kütuse mittetäielik […]

Kuidas lühikesed linnasõidud mõjutavad DPF-filtri tööiga

Kaasaegsed diiselautod on varustatud tahmafiltriga (DPF), mis püüab kinni tahmaosakesed ja vähendab heitgaase. Selle komponendi tööiga sõltub aga otseselt kasutustingimustest.Ja just lühikesed linnasõidud ja ummikud on DPF-filtri suurim vaenlane. Kuidas DPF-filter töötab Filter kogub tahma ja muid osakesi keraamilistesse kanalitesse. Et filter täielikult ei ummistuks, tuleb need osakesed regulaarselt kõrgel temperatuuril ära põletada – seda protsessi nimetatakse regeneratsiooniks. […]

Tahmafiltri puhastamine või vahetamine – kumb on autoomanikule mõistlikum?

Tahmafilter (DPF/FAP) on nagu auto “kopsud” – see püüab kinni tahmaosakesed ja kaitseb nii mootorit kui ka keskkonda. Kuid aja jooksul ummistub ka kõige vastupidavam filter ning siis hakkab mootor justkui “õhku ahmima”. Sel hetkel tekibki autoomanikul küsimus: kas proovida filter puhastada või tuleks see välja vahetada? Millal puhastamine aitab Puhastamist saab teha keemiliselt, spetsiaalse seadmega […]

Madala kvaliteediga kütuse mõju heitgaasisüsteemile

Madala kvaliteediga kütuse mõju heitgaasisüsteemile Madala kvaliteediga kütus on heitgaasisüsteemi kahjustuste üks peamisi põhjuseid. Lisandid, nagu vesi, mustus, väävliühendid või põlemata süsivesinikud, kahjustavad olulisi komponente: kütusefiltreid, pihusteid, hapnikuandureid ja katalüsaatorit. See toob kaasa võimsuse vähenemise, kütusekulu suurenemise, korrosiooni ja isegi tuleohu. Selles artiklis uurime, kuidas see toimub ja kuidas autot kaitsta. 1. Mida sisaldab madala […]

Miks summuti gofra puruneb: 7 varjatud põhjust ja kuidas selle eluiga pikendada

Miks summuti gofra puruneb: 7 varjatud põhjust ja kuidas selle eluiga pikendada Miks summuti gofra puruneb: 7 varjatud põhjust ja kuidas selle eluiga pikendada Summuti gofra on oluline osa auto väljalaskesüsteemist. See kompenseerib mootori vibratsioone ja kaitseb teisi komponente kahjustuste eest. Hoolimata oma paindlikkusest puruneb gofra sageli. Vaatame peamised purunemise põhjused, sümptomid ja ennetusmeetodid. 1. […]

Miks kere tühikäigul väriseb

Kuidas kulunud mootoripadjad ja väljalaskesüsteemi demperid muudavad auto vibroplatvormiks Tühikäik on mootori jaoks „konar“ töörežiim: väntvõll pöörleb tõugetega ja iga pöördeimpulss püüab jõuallikat kõigutada. Kuni elastsed ühendus­elemendid mootoriploki ja keretala vahel on pehmed, summutab nende kumm või hüdrovedelik löögid ära. Kui padjad või summuti riputused kivistuvad, levib judin kogu keresse ning iga fooripaus muutub mikromassažiks. […]

Kuidas valmistada auto heitgaasisüsteem ette pikaks reisiks

Heitgaasisüsteemi ettevalmistamine enne pikka reisi on oluline osa auto hooldusest, mis aitab vältida rikkeid teel ning tagada ohutuse ja mugavuse. Vigane heitgaasisüsteem võib põhjustada kahjulike gaaside lekkimist salongi, müra suurenemist, mootori võimsuse vähenemist või isegi tuleohtu. Selles artiklis anname juhised, kuidas heitgaasisüsteemi kontrollida ja ette valmistada, et reis sujuks tõrgeteta. Heitgaasisüsteemi visuaalne kontroll Esimene samm […]

Regulaarne heitgaasisüsteemi diagnostika: kui palju see kütust säästab?

Kuni 15% kokkuhoidu? See on võimalik! Kas soovid tanklas vähem kulutada? Regulaarne heitgaasisüsteemi diagnostika võib vähendada kütusekulu 10–15%. Korras süsteem laseb mootoril „vabalt hingata“, vähendab koormust ja tagab andurite täpse töö, mis reguleerivad kütusesegu. Kuidas heitgaasisüsteem su raha „sööb“ Kui heitgaasisüsteem on rikkis, valmistu lisakuludeks. Siin on kolm peamist kütusekulu suurendajat: Miks tasub heitgaasisüsteemi regulaarselt […]

Email
Phone
Phone
Email