
Miks summutist tuleb bensiinilõhna ja mida sellega teha
Kui summutist hakkab tulema bensiinilõhna, tähendab see, et kütus ei põle mootoris täielikult ära. Tavaliselt pole väljalaskegaasidel tugevat lõhna, eriti tänapäevastel autodel. Kui lõhn ilmub,

Kui summutist hakkab tulema bensiinilõhna, tähendab see, et kütus ei põle mootoris täielikult ära. Tavaliselt pole väljalaskegaasidel tugevat lõhna, eriti tänapäevastel autodel. Kui lõhn ilmub,

Katalüsaator on oluline osa heitgaaside puhastamisel. Turbomootorites töötab see aga äärmuslikes tingimustes ning ülekuumenemine on üks levinumaid probleeme. Peamine mõte: katalüsaatori ülekuumenemine on ohtlik mitte ainult

Kaasaegsed diiselautod on varustatud tahmafiltriga (DPF), mis püüab kinni tahmaosakesed ja vähendab heitgaase. Selle komponendi tööiga sõltub aga otseselt kasutustingimustest.Ja just lühikesed linnasõidud ja ummikud on DPF-filtri

Tahmafilter (DPF/FAP) on nagu auto “kopsud” – see püüab kinni tahmaosakesed ja kaitseb nii mootorit kui ka keskkonda. Kuid aja jooksul ummistub ka kõige vastupidavam

Madala kvaliteediga kütuse mõju heitgaasisüsteemile Madala kvaliteediga kütus on heitgaasisüsteemi kahjustuste üks peamisi põhjuseid. Lisandid, nagu vesi, mustus, väävliühendid või põlemata süsivesinikud, kahjustavad olulisi komponente:

Miks summuti gofra puruneb: 7 varjatud põhjust ja kuidas selle eluiga pikendada Miks summuti gofra puruneb: 7 varjatud põhjust ja kuidas selle eluiga pikendada Summuti

Kuidas kulunud mootoripadjad ja väljalaskesüsteemi demperid muudavad auto vibroplatvormiks Tühikäik on mootori jaoks „konar“ töörežiim: väntvõll pöörleb tõugetega ja iga pöördeimpulss püüab jõuallikat kõigutada. Kuni

Heitgaasisüsteemi ettevalmistamine enne pikka reisi on oluline osa auto hooldusest, mis aitab vältida rikkeid teel ning tagada ohutuse ja mugavuse. Vigane heitgaasisüsteem võib põhjustada kahjulike

Roostes summuti ➜ uus ja vastupidav!Vähem müra, väiksem kütusekulu ning kindel läbisõit. #summutiremont #autoteenindus #ennepärast #Tallinn

Kuni 15% kokkuhoidu? See on võimalik! Kas soovid tanklas vähem kulutada? Regulaarne heitgaasisüsteemi diagnostika võib vähendada kütusekulu 10–15%. Korras süsteem laseb mootoril „vabalt hingata“, vähendab

Linnasõitude intensiivsetes tingimustes väheneb auto katalüsaatori ressurss 30–50% võrreldes maanteesõiduga. Põhjuseks on sagedased “start-stopp” tsüklid, madalad kiirused, mootori suurenenud koormus ja kütuse mittetäielik põlemine. Siiski

Tahmafilter (DPF, Diesel Particulate Filter) on tänapäevaste EURO 5/6 turbodiislite lahutamatu osa. See püüab kinni kuni 95 % tahkeid osakesi, kuid vale kasutuse korral ummistub kiiresti ja „lämmatab” mootori.

Suvised reisid mööda Baltikumi, sõit mere äärde või nädalavahetus maakodus — kõik need toovad autole lisakoormust ja kütusekulu võib ootamatult tõusta. Sageli jääb aga märkamata üks

Valge, sinakas ja must suits – mis need tegelikult räägivad? Miks see artikkel on kasulik?Heitgaasi toon on kiireim (ja tasuta!) viis mõista, mis mootori sees

Kui märkad, et mootor „sööb“ õli, ei tasu seda eirata. Liigne õlikulu võib viia katalüsaatori ummistumiseni, liigse suitsemiseni ja isegi kalli mootoriremondini. Hea uudis: enamik probleeme

Soe salong ilma bensiinihaisuta on iga auto elementaarne mugavus. Vigane väljalaskesüsteem võib aga „serveerida” sisse kokteili vingugaasist, benseenist, lämmastikoksiididest (NOₓ) ja peenosakestest, mida on lõhna järgi

Auto väljalaskesüsteem on keeruline mehhanism, mille töökindlus mõjutab otseselt mootori efektiivsust ja juhi mugavust. Aja jooksul ning tänu välistele teguritele ja kasutusviisile võib süsteem hakata

Chiptuning ehk mootori tarkvaraline seadistus tekitab palju küsimusi, kuid kõike ei julgeta otse töökojas küsida. Selles artiklis vastame ausalt ja otsekoheselt kõige levinumatele — ja

Auto väljalaskesüsteem pole lihtsalt toru, kust väljuvad heitgaasid — see mõjutab otseselt mootori tööd, kütusekulu ja sõiduki üldist eluiga. Regulaarne ja õige hooldus aitab parandada

Kui auto armatuurlaual süttib “Check Engine” tuli, võib see viidata probleemile heitgaasisüsteemis – täpsemalt katalüsaatoris. Siin on mõned veakoodid, mis võivad sellele viidata: Need vead

Müüdid ja tegelikkus auto väljalaskesüsteemi kohta – mida peaks teadma iga autoomanik? Auto väljalaskesüsteemi ümber on liikvel palju müüte ja eksiarvamusi, eriti katalüsaatorite mõju kohta

Kuidas aru saada, et auto väljalaskesüsteem on rikkis? Töökorras väljalaskesüsteem tagab mugava ja usaldusväärse sõidu. Aja jooksul võivad selle osad aga kuluda ja tekitada probleeme,
Saada päring kohe ja saa teada väljalaskesüsteemi remondi, vahetuse või tuunimise hind.
Me leiame optimaalse lahenduse sinu sõiduki jaoks soodsa hinnaga!
🔹 Isikupärastatud hinnakalkulatsioon
🔹 Garantii kõikidele töödele ja komponentidele
🔹 Tasuta spetsialisti konsultatsioon
Firma R-Autoteeninduse OU asutatud 1995. aastal. 30 aastat oleme oma tööd teinud kvaliteetselt ja mõistlike hindadega.
© 2008-2025
R-Autoteeninduse OÜ. Kõik õigused on kaitstud. Materjalide kasutamine ilma õiguste omaniku loata on keelatud.
OÜ R-Autoteeninduse
Reg. number 10096805
Aadres: Linnamae tee 91, 13911, Tallinn
Esmaspäev – Reede: 09:00-18:00
Laupäev: kokkuleppel
Pühapäev: suletud
Telefon:
+3725532622
+37255946791
+3726363719
E-mail:
info@summutid.ee
Web-development – JASKA PRODUCTION