Esmaspäev – Reede: 09:00-18:00 Laupäev: kokkuleppel Pühapäev: suletud

Linnamae tee 91, 13911, Tallinn

+3725532622 +37255946791 +3726363719

Tahmafilter (DPF/FAP) on nagu auto “kopsud” – see püüab kinni tahmaosakesed ja kaitseb nii mootorit kui ka keskkonda. Kuid aja jooksul ummistub ka kõige vastupidavam filter ning siis hakkab mootor justkui “õhku ahmima”.

Sel hetkel tekibki autoomanikul küsimus: kas proovida filter puhastada või tuleks see välja vahetada?


Millal puhastamine aitab

Puhastamist saab teha keemiliselt, spetsiaalse seadmega või kõrgel temperatuuril. See võib taastada filtri läbilaskvuse, kui ummistus pole veel väga suur.
Plussid on selged: kiirem, soodsam ja tulemus on kohe näha.

Kuid on ka miinus – puhastus ei eemalda alati sügaval rakkudes olevat tuhka ja tahma. Kui filtri sisemine struktuur on juba kahjustatud või osaliselt sulanud, naaseb probleem kiiresti – vahel isegi mõne nädala pärast.


Miks vahetamine on hea lahendus

Uus filter tagab, et süsteem töötab taas sama hästi kui tehasest tulles. Ja alati pole vaja osta originaali – tänapäevased kvaliteetsed analoogid on valmistatud samadest materjalidest, läbinud samad testid ja kestavad sama kaua, kuid maksavad 40–50% vähem.

Vahetuse eelised:


Kumb valida?

Kui filter on veel heas seisukorras ja ummistus on väike, võib puhastamine selle eluiga pikendada. Kuid kui ressurss on lõppemas või sisemised rakud on kahjustatud, on vahetamine – eriti kvaliteetse analoogi vastu – mõistlik ja pikaajaline lahendus. Teed selle korra ära ja mure on pikaks ajaks lahendatud.


Ummistunud tahmafiltriga ei tohi sõita – see on kahjulik nii mootorile kui ka rahakotile.
Esimeste sümptomite (võimsuse langus, kütusekulu suurenemine, veateated heitgaasisüsteemis) ilmnemisel tule meie juurde, et teha diagnostika, hinnata filtri tegelikku seisukorda ja vajadusel paigaldada uus, töökindel analoog.

Lisa kommentaar

Email
Phone
Phone
Email